Reklama

Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego niektóre korporacje na świecie co jakiś czas robią rebranding? Najczęściej spowodowane jest to niezadowalającymi wynikami inwestycyjnymi. Ich internetowa reklama nie przynosi żadnego pożytku. Nawet setki tyś. wykorzystanych na nowoczesną reklamę nie są gwarancją oczekiwanych efektów.

Jeśli duża firma notuje straty, to coś nie działa prawidłowo. Wówczas poszukuje się nowych ścieżek rozwoju, nowej grupy odbiorców, przez co wielokrotnie duży brand podejmuje decyzję o zupełnej zmianie. Zaczynają oni tworzenie logo na nowo. Następnie szukają wykonawców donowych projektów graficznych. Szukają kreatywnych agencji reklamowych z całkowicie odmiennym spojrzeniem na sytuację. Ma to na celu wytworzenie w pełni nowej firmy dla klientów. W umyśle klientów ma stworzyć się zupełnie inna marka. Marka o innych cechach, wartościach i przekonaniach. Skoro stary brand się wypalił bądź był nietrafiony, to powinno się wyciągnąć z tego niewypału jak najlepsze wnioski i rozpocząć na nowo. Taką decyzję podjęło już sporo światowych marek. Wydaje się więc, że taki kierunek może być także dobrą drogą dla małych firm, które notują od dłuższego czasu tylko regres i reklama on-line nie daje żadnych nowych efektów. Nowe opakowanie produktu bądź wykwintne projekty graficzne etykiet mogą być kluczem do sukcesu.Należy jednakże posiadać na uwadze, że w pewnych przypadkach wystarczy drobna zmiana, aby klienci ponownie pokochali nasze produkty i usługi. Stąd też nie trzeba wyciągać pochopnych wniosków. Całkiem możliwe, że w naszym przypadku wystarczy jedynie poprawiony wizerunek firmy w oczach odbiorców?

Zobacz: https://www.whiteart.pl/identyfikacja-wizualna